چه مدت می تواند مرحله بیماری مزمن کلیه 5 مردم زندگی می کنند بدون دیالیز

شنبه 25 خرداد 1392
ن : lafee

چه مدت می تواند مرحله بیماری مزمن کلیه 5 مردم زندگی می کنند بدون دیالیز

 

چه مدت می تواند مرحله بیماری مزمن کلیه 5 مردم زندگی می کنند بدون دیالیز

مرحله 5 از CKD است که همیشه به عنوان پیشرفته ترین مرحله بیماری کلیوی در نظر گرفته شده است. دیالیز معمولا پیشنهاد زمانی که مردم وارد این مرحله شده است. چه مدت می تواند بیماری مزمن کلیه بدون دیالیز stage5 مردم زندگی می کنند؟ این سوال بسیاری از مردم را شکنجه، بعد از همه، آن را نمی تواند اجتناب شود که مقدار مشخصی از ترس با پایان مرحله بیماری کلیوی در ارتباط است.

این سخت است برای ارائه یک پاسخ استاندارد برای آن را واقعا می شود بسیاری از شرایط فرد درگیر. با این حال، اگر شما واقعا می توانید انجام دهید همه چیز را کمک می کند که مبارزه با عوارض جانبی بیماری پیشرفته کلیه، قطعا شما می توانید کیفیت زندگی و طول عمر قابل ملاحظه ای افزایش می دهد.

با این حال، اگر ما هیچ ایده ای در مورد شرایط پزشکی شما را، حتی از این هم سخت است برای ما به شما پاسخ خشن در مورد چند سال می تواند زندگی خود را بدون دیالیز می دهد. اگر شما می خواهید یک پاسخ شخصی، به شما پیشنهاد برای ارسال اطلاعات اولیه شما و وضعیت پزشکی به kidneyask@hotmail.com به آسان و رایگان Nephrologists ما.

حتی اگر ما هنوز دو عامل عمده که دو نقش برجسته مهم ترین در مرحله CKD 5 امید به زندگی، یعنی علائم شما و انتخاب درمان خود بازی پیدا کنید.

ارائه علائم مختلف در بیماران CKD مختلف، مانند کمر درد، خارش پوست و دشوار است به نفس و غیره جدی ترین علامت است به عنوان "اورمی" شناخته شده است. در جزئیات است، هنگامی که کلیه ها نمی توانند به خوبی کار می کنند، مواد زائد و آب بیش از حد در بدن ساخت تا، که ممکن است اندام های داخلی، از جمله قلب، ریه و غیره، مسموم کنید. و ارگانهای داخلی بدن بیمار را از عوارض جانبی بسیار زیادی بر عوارض جانبی بیمار. بر اساس این گزارش، علایم شدید ممکن است بیماران CKD قبل از صدمه به کلیه ها خود را بکشند.

انتخاب درمان شما عامل دیگری که می توانید تغییر دهید چه مدت شما را با مرحله CKD 5 زندگی می کنند است. دیالیز یک راه حل پیشنهادی برای شرایط از آسیب شدید به کلیه ها می باشد. اگر شما دیالیز متوقف، امکان طول عمر خود را ممکن است محدوده از چند هفته به سال، با توجه به شرایط خاص خود را. با این حال، قطعا، اگر شما می توانید درمان مناسب که می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه، قطعا شما می توانید زندگی طولانی تر از انتظار خود را زندگی می کنند. مرحله 5 بدون دیالیز هرگز به معنای حکم مرگ، تا زمانی که شما می توانید یک مدیریت خوب از علائم و درمان خود را.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: زندگی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.